Politica livrare/retur

Politica livrare/retur

Transport/Livrare

Livrarea comenzii se face prin curier rapid.

Plata coletelor livrate prin firma de curierat in Romania, va fi suportata de catre client si va fi in valoare de 30 RON.

Daca nu sunteti din tara si doriti livrarea coletului, acest lucru este posibil fie printr-o firma de curierat, fie prin Posta Romana. In acest caz, indiferent de valoarea comenzii, plata transportului se va face la destinatar.

Returnare Produse
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produselor”

In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, DSB DREAM CREATOR SRL iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

1) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site (marime, culoare, model)=> In acest caz puteti solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeasi valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferentei sau cu rambursarea diferentei).

2) Produsul prezinta defect =>Inainte de expediere, produsele Marmuse trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate (material rupt, accesorii dezlipite). In acest caz va rugam sa ne contactati in termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat.

In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita (cazurile 1 si 2), taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi.

3) Produs cu masura nepotrivita. In cazul in care ati comandat o marime/model care nu vi se potriveste, puteti schimba cu o alta marime/model, dar taxa de transport aferenta schimbului va fi suportata de dvs.

Cum se poate schimba un produs?

Politica noastra de schimb presupune urmatoarele etape.

In cazul in care doriti sa schimbati marimea sau sa schimbati produsul, ne contactati telefonic (0723006307). Stabilim impreuna ce produs doriti si noi trimitem produsul nou catre dvs.

Cum se poate returna un produs?

Daca ati comandat un produs pe care doriti sa il returnati si sa va rambursam contravaloarea, trebuie sa ambalati corespunzator produsul, iar in colet sa ne lasati numele cu care ati plasat comanda si un cont bancar in care se poate realiza restituirea banilor. Coletul se va trimite de catre Dvs, prin curier rapid, la urmatoarea adresa: Timisoara, B-dul 3 August 1919, nr. 5, ap. 2.

Transferul banilor se realizeaza in 10 – maxim 20 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.

Transferul banilor se va efectua doar intr-un cont bancar deschis in moneda locala, respectiv LEI.

Taxele aferente livrarii si returnarii produselor sunt suportate de client.

Doar in cazul in care produsul este deteriorat, primiti o alta marime, culoare sau alt produs decat de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport va fi suportata de noi.

Perioada de schimbare si returnare a unui produs este de MAXIM 15 zile de la primirea produselor.

In cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz

ATENTIE: NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros) sau pentru produse ce au fost modificate de comun acord in conformitate cu cerintele clientului.

Produsul nu este primit daca este agatat, zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nu ai niciun produs în coș.